× Chcete pracovať pre dlhoročného popredného hráča v predaji mobilných zariadení na Slovensku?
Staňte sa súčasťou nášho tímu profesionálov!

Chcete pracovať pre dlhoročného popredného hráča v hernom segmente na Slovensku? Ste srdcom a dušou herný fanúšik a práca v kolektíve spoločne pre firmu je Vašim snom? Hľadáte adekvátne finančné ohodnotenie? Potom možno hľadáme práve Vás! ;)

Čo Vám ponúkame:

  • možnosť realizovať svoje sny a nápady
  • prácu v mladom a neformálnom prostredí
  • zaujímavé finančné ohodnotenie a benefity

Čo od Vás očakávame:

  • nadšenie pre prácu v hernom svete
  • ochotu napredovať a učiť sa nové veci
  • schopnosť spolupracovať v tíme
Aktuálne voľné pracovné pozície

Retail Developer pre PlayGoSmart
Pre naše retailové oddelenie hľadáme technicky zdatného a tvorivého vizionára so zmyslom pre zodpovednosť a precíznosť. Nový kolega by mal mať hlboké skúsenosti z oblasti maloobchodu a skvelé nápady, ktoré sa nebude báť presadzovať a realizovať. Hlavnou náplňou práce bude otváranie nových predajní, relokácia, refit, redizajn a kontinuálny remodeling už existujúcich predajní v súlade s aktuálnymi trendmi v maloobchode. V prípade Vášho záujmu nás môžete kontaktovať na kariera.hq@arasid.sk.
Miesto výkonu práce: Slovensko, Česko (Práca vyžaduje cestovanie)
Náplň práce:
Čo bude ďalej náplňou práce? • Príprava harmonogramu realizácie rozvoja predajnej siete a zodpovednosť za jeho dodržiavanie a otvorenie predajne vo vopred dohodnutom termíne. • Koordinácia a spolupráca so zodpovednými osobami jednotlivých oddelení v spoločnosti, zadeľovanie krokov a úloh kolegom v súvislosti s rozvojom predajnej siete (retailové oddelenie, marketing, obchodné oddelenie, IT oddelenie, sklad). • Zabezpečenie technického vybavenia v predajni pri otváraní nových predajní, relokáciách a redizajnoch už existujúcich predajní. • Zastrešovanie a zodpovednosť za úspešnú realizáciu projektu rozvoja predajnej siete (nové predajne, sťahovanie predajní, redizajn už existujúcich predajní). • Koordinácia, kontrola kvality a dodržiavania termínov dodávateľov vykonávaných prác. • Vybavovanie povolení a podkladov potrebných k úspešnej realizácií rozvoja predajnej siete. • Rozvoj a hľadanie možností vylepšenia vizuálnej a technickej stránky predajní na základe sledovania a analýzy vývoja maloobchodu na Slovensku a vo svete. • Rozvoj koncepcie visual merchandisingu na základe vyhodnocovania výkonnosti produktového portfólia, v spolupráci s marketingovým a obchodným oddelením. • Komunikácia so správou obchodných centier a ohlasovanie práce v predajniach. • Zabezpečenie logistiky dodávky tovaru, materiálu a náradia na vykonávané práce.
Mzdové podmienky (brutto):

Od 1 500 EUR/mesiac Plus cieľová odmena za otvorenie každej predajne - novej alebo relokovanej, takisto aj za refit/redizajn starej predajne. Bližšie informácie k odmeňovaniu poskytneme na pracovnom pohovore.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• Služobné auto, telefón s paušálom, notebook. • Zaučenie a pomoc skúsených kolegov. • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja. • Vzdelávanie formou interných školení. • Stabilná práca pre slovenskú spoločnosť so silným medzinárodným zázemím. • Klimatizovaná kancelária. • Karta MultiSport. • Čerstvé ovocie do kancelárie každý týždeň. • Pitný režim. • Príjemné pracovné prostredie/ kuchynka/jedáleň. • Možnosť zvýhodneného nákupu tovaru z ponuky PlayGoSmart za zamestnanecké ceny.

Požadujeme:

Pre Váš úspech na ponúkanej pozícii je najdôležitejší pro-aktívny prístup, neutíchajúci pracovný elán, samostatnosť pri plnení pracovných úloh a prebratie plnej zodpovednosti za výsledky Vašej práce. Veľkou výhodou sú znalosti z tvorby vizuálneho konceptu predajní, modelovania interiérov a základy grafického dizajnu. Dôležité je aj dobré ovládanie a suverenita pri práci s PC, kancelárskymi, tabuľkovými aplikáciami alebo aspoň Vaše schopnosti rýchlo si tieto znalosti osvojiť. Uvedená dĺžka praxe v oblasti retailu a preukázateľná úroveň znalostí je podmienkou pre uzavretie pracovného vzťahu.

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera.hq@arasid.sk
Do výberového konania prednostne zaradíme uchádzačov, ktorí nám pošlú svoju žiadosť o zamestnanie, štruktúrovaný životopis a zaujímavý motivačný list, v spisovnej a zrozumiteľnej slovenčine.

Asistentka/asistent na retail oddelení pre PlayGoSmart
Hľadáme šikovnú a pozitívne naladenú asistentku/asistenta na naše retailové oddelenie so zmyslom pre zodpovednosť a pracovitosť. Hlavnou náplňou práce bude podpora našej maloobchodnej siete, pomoc pri riešení vzniknutých situácií a tiež úlohy, ktoré Vám budú zverené. V prípade záujmu nás kontaktujte na kariera.hq@arasid.sk.
Miesto výkonu práce: Lazovná, Banská Bystrica
Náplň práce:
Čo bude náplňou práce? • Podpora pre predajne v informačnom systéme spoločnosti i6, cashdesk. • Kontrola medziskladových operácií. • Administrácia splátkového predaja, riešenie dodatočných problémov so zmluvami, evidencia splátkových predajov. • Zabezpečovanie spotrebného materiálu pre predajne. • Administratívna podpora pri inventúrach, zadávanie inventúr v skladovej evidencii, vyhodnocovanie inventúr. • Spolupráca na vytváraní a úpravách pracovných postupov a návodov. • Spolupráca s IT pracovníkmi na testovaní postupov a zariadení súvisiacich s maloobchodným predajom. • Spolupráca s obchodným oddelením na preceňovaní tovaru. • Komunikácia s inými oddeleniami spoločnosti, spolupráca na riešení ich požiadaviek. • Kontrola stavu a pohybu hotovosti a darčekových poukážok. • Spolupráca pri vytváraní nových projektov. • Administratívna činnosť súvisiaca s existujúcimi a budúcimi projektmi, ktoré súvisia s činnosťou spoločnosti a zabezpečuje ich retail oddelenie. • Sledovanie a vyhodnocovanie výsledkov predaja KPI´s, Customer conversion týždenne, mesačne. • Spracovanie denných uzávierok a vypracovanie podkladov na výkazy tržieb pre obchodné centrá. • Vybavovanie korešpondencie na retail oddelení.
Mzdové podmienky (brutto):

Od 1 000 EUR/mesiac + mesačná odmena do výšky 200 EUR po zaučení.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• Zaučenie a pomoc skúsených kolegov. • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja. • Stabilná práca pre slovenskú spoločnosť so silným medzinárodným zázemím. • Klimatizovaná kancelária. • Karta MultiSport. • Čerstvé ovocie do kancelárie každý týždeň. • Pitný režim. • Príjemné pracovné prostredie/ kuchynka/jedáleň. • Možnosť zvýhodneného nákupu tovaru z ponuky PlayGoSmart za zamestnanecké ceny.

Požadujeme:

• Pracovitosť a usilovnosť. • Odolnosť voči stresu. • Prax na pozícii asistentky pri koordinácii predajní je výhodou. • Samostatnosť a ochota pomôcť kolegom pri riešení vzniknutých situácií. • Znalosť hier, mobilov, príslušenstva výhodou.

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera.hq@arasid.sk
Do výberového konania prednostne zaradíme uchádzačov, ktorí nám pošlú svoju žiadosť o zamestnanie, štruktúrovaný životopis a zaujímavý motivačný list, v spisovnej a zrozumiteľnej slovenčine.

Odborný technik pre PlayGoSmart
Hľadáme odborného technika na výkupné oddelenie mobilných zariadení (telefóny a príslušenstvo, iné).
Miesto výkonu práce: Lazovná, Banská Bystrica
Náplň práce:
Servisné úkony na smart zariadeniach (výmena batérie, displeja a pod.) Obsluha prístroja na renováciu displejov mobilných telefónov. Vizuálna kontrola použitého tovaru a zadeľovanie podľa kategórií. Technická kontrola funkcií použitých zariadení podľa manuálu na užívateľskej úrovni. Príprava použitých zariadení do predaja – čistenie, balenie, doplnenie príslušenstva, označenie/oštítkovanie. Práca so skladovými zásobami – vykúpeným tovarom, príjem na sklad. Prevod otestovaného tovaru na hlavný sklad, preskladnenie tovaru medzi nákupným a predajným ID. Práca so skladovými zásobami v našom informačnom systéme I6.
Mzdové podmienky (brutto):

Od 900 EUR/mesiac + 200 mesačná odmena brutto po zaučení.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• Zaučenie a pomoc skúsených kolegov. • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja. • Stabilná práca pre slovenskú spoločnosť so silným medzinárodným zázemím. • Klimatizovaná kancelária. • Karta MultiSport. • Čerstvé ovocie do kancelárie každý týždeň. • Pitný režim. • Príjemné pracovné prostredie/ kuchynka/jedáleň. • Možnosť zvýhodneného nákupu tovaru z ponuky PlayGoSmart za zamestnanecké ceny.

Požadujeme:

Musíš byť zodpovedný a technicky zdatný. Nutnosťou je dodržiavanie platnej legislatívy a interných nariadení. Pomoc určite nájdeš u zaučených kolegov. Ak spĺňaš tieto predpoklady, tak neváhaj a napíš nám na kariera.hq@arasid.sk.

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera.hq@arasid.sk
Do výberového konania prednostne zaradíme uchádzačov, ktorí nám pošlú svoju žiadosť o zamestnanie, štruktúrovaný životopis a zaujímavý motivačný list, v spisovnej a zrozumiteľnej slovenčine.

Programátor - PHP / Javascript / AJAX
Si vášnivý hráč videohier alebo nadšenec do modernej komunikačnej techniky? Máš zmapované ponuky všetkých dostupných e-shopov, ale stále to nie je "ono"? Si presvedčený o tom, že by sa e-commerce dalo robiť lepšie a vedel by si aj "ako na to"? Tak poď nám pomôcť zlepšovať a rozvíjať naše e-shopy pôsobiace v predaji videohier, mobilov, IT, smart home a všemožných elektronických doplnkov, na Slovensku, v Maďarsku a Česku. Do nášho malého, no vždy dobre naladeného a priateľského tímu vývojárov hľadáme kreatívneho programátora a web dizajnéra, ktorý neustále sleduje nové trendy, baví ho zlepšovať svoju prácu, aj veci okolo seba. Myslíš si o svojich profesionálnych znalostiach a skúsenostiach, že sú ešte len na juniorskej úrovni? Nám to nevadí, práve naopak - naštartuj svoju IT kariéru u nás! Radi ti s tým pomôžeme, ak máš o kódovanie e-shopových riešení skutočný záujem. Kde by si túto prácu vykonával? Kancelárie máme 15 minút chôdze od centra v Banskej Bystrici. Tu "sedí" celý náš IT tím a máme tu kompletné zázemie potrebné na výkon našej práce. Po dôkladnom zapracovaní sa na danej pracovnej pozícii je možné sa individuálne dohodnúť na čiastočnej práci z domu - v rozsahu 1 - 2 pracovné dni týždenne. Potrebné IT vybavenie na home office vieme poskytnúť.
Miesto výkonu práce: Banská Bystrica
Náplň práce:
Aká by bola tvoja náplň práce? Je to jednoduché - tvoj pracovný deň by bol o tom, čo ťa najviac baví - celý deň sa "hrabať" v existujúcom kóde a upravovať ho tak, aby bol priam dokonalý. Určite u nás nájdeš plno rezerv a priestoru na nové funkcionality, ktoré bude potrebné takisto nakódovať, otestovať a nasadiť do produkcie. Bude to chcieť aj trochu obchodníckeho a marketingovo orientovaného premýšľania, pretože výsledky tvojej práce majú pomôcť našim zákazníkom, aby sa im u nás lepšie a ľahšie nakupovalo. Ak by boli tvoje výstupy aj pekné a estetické na pohľad - o to lepšie. S kým budeš, okrem kolegov z IT tímu, spolupracovať? Predovšetkým s našim obchodným oddelením, pretože tam sa vždy nájdu ľudia, ktorí majú jasnú predstavu, aké produkty, za aké ceny a komu by sme ich chceli predávať. Samozrejme, aj s našimi "markeťákmi", ktorí presne vedia, ako produkty zákazníkom predstaviť, aby po nich okamžite zatúžili. Určite sa budú chcieť s tebou kamarátiť aj kolegovia z nášho hotline, ktorí sú v každodennom kontakte s našimi zákazníkmi a radi ti vysvetlia, akým spôsobom by chceli u nás nakupovať a čo im naopak prekáža. Máme aj pomerne rozsiahlu sieť kamenných predajní, ktorá musí s našimi e-shopmi fungovať vo vzájomnej symbióze - niekedy je to ťažké zladiť, ale ty určite budeš vedieť, ako to urobiť. Ak si presvedčený o tom, že máš znalosti a schopnosti na to, aby si takúto prácu zvládol, neváhaj a prihlás sa k nám!
Mzdové podmienky (brutto):

od 1700 EUR/brutto na TPP po dohode možnosť vykonávať prácu aj na živnosť

Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo ti ponúkame? • Neoceniteľné skúsenosti z vývoja moderných riešení pre e-commerce. • Možnosť pracovať na zmysluplných riešeniach, ktoré sa reálne nasadia do praxe. • Podporu skúsených seniorských pracovníkov a zaučenie, kariérny rast a rozvoj. • Prácu v skvelom tíme, kde práca je aj zábavou aj koníčkom. • Zaujímavé finančné benefity pre mladého človeka, ktorý má pracovné ambície, ale chce ich realizovať na Slovensku, pre slovenskú firmu. • Zapojenie do firemných kultúrnych a spoločenských aktivít, ktoré ale nie sú povinné - ak nemáš rád príliš hlučnú spoločnosť, nikto ti to nebude vyčítať. • Možnosť nákupu produktov, ktoré predávame, za skladové ceny. • Flexibilný pracovný čas s prevažujúcou formou home office, je však potrebná aspoň čiastočná prítomnosť v centrále spoločnosti. • Karta multisport, pitný režim a čerstvé ovocie.

Požadujeme:

PHP - expert JavaScript - pokročilý HTML - pokročilý MySQL - pokročilý Laravel (PHP framework) - základy Symphony - základy Výhodou je znalosť a predchádzajúce skúsenosti s OsCommerce a/alebo Magento.

Jazykové znalosti:

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera.hq@arasid.sk
Nemôžeme na pohovor pozvať všetkých, buď preto iný. Kontaktovať budeme LEN uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Zákaznícka podpora internetového obchodu pre český e-shop
Si človek, ktorý rád komunikuje a excelentne ovláda český jazyk slovom aj písmom? Dopĺňame do nášho tímu zákazníckej podpory nového člena pre český e-shop. Pre internetový obchod supergamer.cz vyžadujeme ovládanie českého jazyka na úrovni materinského jazyka, slovom aj písmom.
Miesto výkonu práce: Lazovná 69, Banská Bystrica
Náplň práce:
• Kontaktovanie zákazníkov a komunikácia so zákazníkmi v českom jazyku. Jazykové znalosti zahŕňajú písomnú a verbálnu komunikáciu v danom jazyku. • Komunikácia medzi oddeleniami v rámci vyriešenia požiadavky zákazníka. • Vybavovanie a spracovanie objednávok. • Vytváranie nových objednávok. • Riešenie prípadných nezrovnalostí s tovarom. • Komunikácia s prepravnými spoločnosťami. • Podpora fakturácie a logistiky.
Mzdové podmienky (brutto):

Základná mzda 650 EUR + 150 EUR jazykový príplatok. Mesačná odmena až do výšky 500 EUR.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• Zaučenie a pomoc skúsených kolegov. • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja. • Vzdelávanie formou interných školení. • Stabilná práca pre slovenskú spoločnosť so silným medzinárodným zázemím. • Klimatizovaná kancelária. • Karta MultiSport. • Čerstvé ovocie do kancelárie každý týždeň. • Pitný režim. • Príjemné pracovné prostredie/ kuchynka/jedáleň. • Možnosť zvýhodneného nákupu tovaru z ponuky PlayGoSmart za zamestnanecké ceny.

Požadujeme:

• Výborné komunikačné schopnosti ústne aj písomne. • Znalosť hier, mobilov, príslušenstva výhodou. • Pro-zákaznícky orientovaný typ človeka, rád pomáha druhým, empatický. • Odolnosť voči stresu. • Prax na pozícii telefonistu Call centra výhodou.

Jazykové znalosti:

Pre internetový obchod supergamer.cz vyžadujeme ovládanie českého jazyka na úrovni materinského jazyka, slovom aj písmom.

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera.hq@arasid.sk
Do výberového konania prednostne zaradíme uchádzačov, ktorí nám pošlú svoju žiadosť o zamestnanie, štruktúrovaný životopis a zaujímavý motivačný list, v spisovnej a zrozumiteľnej slovenčine.

Predajkyňa/Predajca pre PlayGoSmart
Máš v sebe vášeň pre videohry, nadšenie pre mobilné telefóny a slabosť pre smart technológie? Sme hráči, ktorí žijú naplno hrami, technikou a technológiami. Robíme všetko preto, aby vďaka nim bol náš život jednoduchší, efektívnejší a zábavnejší. Pracovné miesta v našich predajniach v Bratislave - VIVO!, Zlaté Piesky (Palace), Stanica Nivy, Bory Mall. v Poprade v Banskej Bystrici v Spišskej Novej Vsi
Náplň práce:
Tvojou náplňou práce bude ponúkať zákazníkom to čo máš najradšej - hry, herné konzoly, herné príslušenstvo, mobilné telefóny s príslušenstvom a smart vecičky, ktoré uľahčujú a spríjemnia zákazníkovi život. Medzi tvoje denné povinnosti bude patriť vybavovanie objednávok vytvorených cez naše internetové obchody, výkup mobilných telefónov, hier a herných zariadení, vybavovanie reklamácií. Na starosti budeš mať vystavovanie a oceňovanie tovaru. S centrálou v Banskej Bystrici budeš komunikovať pri objednávaní tovaru, tvojich návrhoch a podnetoch na nové produkty. Podľa potreby sa budeš podieľať na inventúre vášho skladu a finančnej hotovosti. Mal by si mať zmysel pre poriadok a udržiavať predajňu čistú. Tvoj pracovný čas bude rozdelený na krátky a dlhý týždeň podľa plánu dochádzky, preto si vieš skvele naplánovať svoje voľnočasové aktivity.
Mzdové podmienky (brutto):

mzdové podmienky brutto od 770 EUR/mesiac možný priemerný plat 1100€/brutto - odmeny podľa výkonnosti (bez hornej hranice)

Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo môžeš prácou u nás získať? Môžeš kariérne rásť a stať sa vedúcim predajne. Môžeš získať prax a certifikát predajných zručností prostredníctvom kvalitných interných školení. Myslíme aj na fyzickú stránku - Karta MultiSport s 50% príspevkom od zamestnávateľa. Odmeňovací systém je motivujúci a závislý len na Tvojej chuti pracovať. Máme zaujímavé motivačné súťaže pre jednotlivých predajcov aj pre jednotlivé predajne (finančné odmeny, hry, konzoly a iné). Je tu aj možnosť uplatniť si zamestnaneckú zľavu.

Požadujeme:

Čo od teba očakávame? Vieš sa orientovať vo svete hier, herných konzol a mobilov. Máš príjemné vystupovanie a nemáš problém komunikovať s neznámymi ľuďmi. Rád pomôžeš zorientovať sa zákazníkom v nových trendoch a technológiách. Rád sa učíš nové veci, si vždy na pulze nových vychytávok v danej oblasti. Zodpovednosť a poriadkumilovnosť je tvojou silnou stránkou. Prax v predajných zručnostiach je výhodou, ale nie podmienkou, u nás máš možnosť sa tomu priučiť a získať certifikát.

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera@arasid.sk
Radi medzi nami privítame aj dámy - nemusíš sa obávať, že by išlo len o prácu pre chlapov. Prvým krokom pre zaradenie do výberového procesu je vyplnenie dotazníka. Po zaslaní životopisu a motivačného listu na adresu kariera@arasid.sk, ihneď dostaneš email s odkazom na vyplnenie online dotazníka. Nezabudni to vyplniť, aby si si neznížil šancu zamestnať sa u nás. Do motivačného listu prosím uveď čo najviac informácií o tom, v čom sa vyznáš a aké sú tvoje prednosti v hráčskom svete a mobilných technológiách. Na osobný pohovor pozývame len nami vybraných uchádzačov, ktorí vyplnili online dotazník, poslali nám životopis spolu s motivačným listom na kariera@arasid.sk. V prípade záujmu ťa budeme spätne kontaktovať s upresnením termínu osobného pohovoru.

Brigáda v predajni PlayGoSmart
Aktuálna voľná pracovná príležitosť pre študentov (uvítame študentov denného štúdia) alebo na skrátený pracovný čas. Pracovný čas je dohodnutý vopred podľa plánu dochádzky. brigádnik – pomocný pracovník v našich predajniach PlayGoSmart : v Žiline OC Dubeň v Bratislave
Náplň práce:
Čo bude náplňou tvojej práce? Tvojou náplňou práce budú pomocné práce na predajni ako ponúkať zákazníkom to čo máš najradšej - hry, herné konzoly, herné príslušenstvo, mobilné telefóny s príslušenstvom a smart vecičky, ktoré uľahčujú a spríjemnia zákazníkovi život. Medzi tvoje denné povinnosti bude patriť vybavovanie objednávok vytvorených cez naše internetové obchody, výkup mobilných telefónov, hier a herných zariadení, vybavovanie reklamácií. Na starosti budeš mať vystavovanie a oceňovanie tovaru. S centrálou v Banskej Bystrici budeš komunikovať pri objednávaní tovaru, tvojich návrhoch a podnetoch na nové produkty. Podľa potreby sa budeš podieľať na inventúre vášho skladu a finančnej hotovosti. Mal by si mať zmysel pre poriadok a udržiavať predajňu čistú. Tvoj pracovný čas bude dohodnutý podľa plánu dochádzky, preto si vieš skvele naplánovať svoje voľnočasové aktivity alebo štúdium.
Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo môžeš prácou u nás získať? Budeš pracovať v stabilnej slovenskej spoločnosti so silným medzinárodným zázemím. Perspektíva zamestnať sa u nás na hlavný pracovný pomer v budúcnosti. U nás získaš prax a kvalitné zaučenie, ktoré by bolo pre teba plus ak si vysokoškolák alebo študent strednej školy. Mzdové podmienky (brutto) od 3,6 EUR/hod. do 4 EUR/hod.

Požadujeme:

Čo od teba očakávame? Vieš sa orientovať vo svete hier, herných konzol a mobilov. Máš príjemné vystupovanie a nemáš problém komunikovať s neznámymi ľuďmi. Rád pomôžeš zorientovať sa zákazníkom v nových trendoch a technológiách. Rád sa učíš nové veci, si vždy na pulze nových vychytávok v danej oblasti. Zodpovednosť a poriadkumilovnosť je tvojou silnou stránkou. Prax v predajných zručnostiach je výhodou, ale nie podmienkou, u nás máš možnosť sa tomu priučiť.

Jazykové znalosti:

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera@arasid.sk

Odborný technik - junior - výkup hier a herného príslušenstva
Hľadáme šikovného, zodpovedného a spoľahlivého človeka, ktorý by bol nápomocný na výkupovom oddelení pri prácach ako je leštenie CD hier alebo testovanie konzol a podobne. Si absolvent a práve si hľadáš svoju prvú prácu? Neváhaj začať svoju kariéru práve u nás. Alebo ešte študuješ a máš dosť voľného času? Neváhaj nás kontaktovať na kariera.hq@arasid.sk.
Miesto výkonu práce: Lazovná 69, Banská Bystrica
Náplň práce:
• Oprava (leštenie) poškodených DVD/Blu Ray diskov (hier). • Testovanie konzol a iného hardware. • Prijímanie vykúpeného tovaru z predajní na výkupový sklad. • Balenie hier, konzol a iného hardware. • Označenie (štítkovanie) hier a hardware EAN kódmi. • Čistenie zariadení (leštičiek) určených na opravu (leštenie) diskov. • Udržiavanie poriadku na pracovisku (vynášanie smetí, krabíc a iné). • Ostatné pracovné úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Mzdové podmienky (brutto):

Základná mesačná mzda 765 EUR/brutto.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• Zaučenie a pomoc skúsených kolegov. • Stabilná práca pre slovenskú spoločnosť so silným medzinárodným zázemím. • Karta MultiSport. • Čerstvé ovocie a pitný režim. • Príjemné pracovné prostredie/ kuchynka/jedáleň. • Možnosť zvýhodneného nákupu tovaru z ponuky PlayGoSmart za zamestnanecké ceny.

Požadujeme:

Čo by si mal ovládať? Bude pre teba nutnosťou byť technicky zdatný pri manipulácii s vykúpeným tovarom na užívateľskej úrovni /CD hry, konzoly, ovládače a iné/. Pri vizuálnej kontrole tovaru je pre teba potrebné mať výborný zrak - vidieť drobné nedostatky/škrabance a pod. Uvítame aspoň základné znalosti pri práci s počítačom. Nemusíš mať obavy, tvoji kolegovia ti pomôžu zaučiť sa.

V prípade záujmu prosím pošlite svoj životopis a motivačný list na adresu: kariera.hq@arasid.sk
možnosti platby - podporované platobné metódy a banky