MP3.sk Prihlásiť saRegistrovať MP3.sk O nákupe Nákupný košík
NÁKUPNÝ KOŠÍK
0 €
Kategórie
Kontakty
TELEFÓN
v pracovné dni od 9:00 do 17:00
INFORMÁCIE, OBJEDNÁVKY
048/470 01 41
REKLAMÁCIE
048/470 01 45
VÝKUP MOBILOV
048/470 01 49
SERVIS MOBILOV
0911 981 989

E-MAIL
mp3@mp3.sk

SOCIÁLNE SIETE

v pracovné dni od 9:00 do 16:00

E-MAIL
servis@mp3.sk
Overené zákazníkmi

Nakupujem tu pravidelne veci do mobiloch q tabletoch zatiaľ spokojnosť kuriér donesie na druhý deň takže je to v celku rýchle objednávam len veci čo majú na sklade
 Andrej


Rýchlo, medzi sviatkami ani som nečakal také expresné dodanie, super.
 dadovan

MP3.sk
Záruka a reklamácie
Pre zadanie reklamácie prosím použite nášho sprievodcu procesom vytvorenia reklamačného konania:


Kontakt na reklamačné oddelenie
telefón: 048 / 470 01 45
mail: help@mp3.sk


NOVÉ: Výrobky značky Apple je potrebné reklamovať priamo v autorizovanom servisnom stredisku Apple. Kontakt nájdete TU, postup pri zadávaní reklamácie nájdete TU.


Reklamáciu (mimo výrobkov značky Apple) zasielajte na našu adresu:
Arašid s.r.o., Lazovná 69, 97401 Banská Bystrica.


DÔLEŽITÉ K reklamácii je potrebné pripojiť sprievodný list, ktorý vám v poslednom kroku ponúkne na tlač Elektronický sprievodca zadaním reklamácie. V prípade, ak je elektronický sprievoca nedostupný, alebo nevie identifikovať vašu objednávku, potom je potrebné vyplniť a vytlačiť sprievodný list k reklamácii, ktorého vzor nájdete TU. V oboch prípadoch nezabudnite k reklamácii priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.


Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte .pdf TU


Pri zasielaní tovaru na reklamáciu vás poprosíme o zaslanie komplentného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva (napájací adaptér, dátový kábel, slúchadlá, pamäťová karta...). V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

Hneď ako sa vráti tovar z reklamácie vám ho posielame späť. O priebehu reklamácie informujeme emailom.

Záruka
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobene opotrebením a nesprávnym užívanim.
>Bohužial pri takýchto závadách výrobcovia nechcú tovar vymeniť.

Na každý u nás predávaný tovar poskytujeme záruku minimálne 2 roky, pokiaľ nie je uvedená dlhšie trvajúca záruka
Záruka u slúchadiel KOSS je zákonná 2 roky + Koss doživotná garancia.
Doživotná Koss Garancia:
Pokial by ste si akokoľvek poškodili Vaše Koss slúchadlá (aj keby ich parný valec prešiel :-) tak Vám ich opravia alebo vymenia za nové.
Pri využití doživotnej Koss Garancie sa platí manipulačný poplatok servisu. Viac informácií ohľadom Koss doživotnej záruky nájdete TU.
Koss slúchadlá sa posielajú na opravu či reklamáciu priamo do autorizovaného Koss servisu, stačí keď sa nám ozvete s popisom problému a pošleme vám všetky potrebné informácie.

Vrátenie tovaru:
Ak nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môzete ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Sumu za vrátený tovar vám preplatíme prevodom na Váš účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to za týchto podmienok:

- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom
Nezabudnite vrátiť aj pokladničný bloček alebo faktúru, ktorá Vám bola zaslaná spolu s objednávkou, inak Vám tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť.
Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku.
mp3@mp3.sk

13 predajní
dodanie do
24 hodín
32028 kusov
tovaru
na sklade
13 rokov
skúseností
viac ako 217000
vybavených
objednávok